22.11.2021

Поширені причини, які перешкоджають дітям залишатися продуктивними

Існує багато відволікаючих факторів, які можуть перешкодити дітям залишатися продуктивними. Також може бути важко залишатися зосередженим на чомусь нецікавому або втомливому.

Продуктивність важлива, тому що ви можете зробити більше. Якщо дитина продуктивна, тоді вона може зробити більше за менший час. Це означає, що учень може братися за складніші й важливіші завдання. Це також означає, що у нього буде більше часу на те, що  подобається, як-от хобі або проведення часу з друзями.

Ще однією перевагою продуктивності є відчуття виконаного завдання. Усім людям подобається відчуття завершення чогось, особливо коли це важко або важливо для них. Якщо ви хочете, щоб ваші діти були більш продуктивними, але не знаєте, з чого почати, нижче ми обговоримо  причини, чому дітям важко бути продуктивними, й способи покращити це.

Розуміння того, чому у вашого школяра виникли проблеми з підтриманням продуктивності, є способом знайти рішення. Ось поширені речі, які заважають залишатися продуктивними:

1️⃣ Технологічні відволікання

Сучасні суспільства благословенні та прокляті технологіями. Ми живемо в епоху, коли технології можуть допомогти швидше будувати наші мрії та просувати їх далі, ніж будь-коли.

У той же час діти легко відволікаються та захоплюються такими речами, як соціальні мережі, відповіді на тексти, постійні сповіщення та багато іншого.

Згідно зі звітом Nielsen за 2019 рік, дорослі американці проводять у середньому 11 годин на день, спілкуючись із ЗМІ. Сюди входить слухання радіо, перегляд телевізора та проведення часу за планшетом, комп’ютером або смартфоном.

В Україні ситуація така ж, адже бачимо, що не тільки дорослі, а й  діти можуть годинами зависати біля комп’ютера чи телефона. Завдяки такому легкому доступу до цифрових технологій не дивно, що діти та дорослі легко відволікаються.

2️⃣ Відсутність конкретного напрямку

У деяких людей продуктивність падає через відсутність орієнтації. У дітей схожа проблема, тому що вона може знати, яка її кінцева мета, але  поняття не має, як її досягти. Для прикладу вона знає та розуміє, що потрібно підтягнути оцінку із предмету, але як це зробити не розуміє. Також це трапляється, коли дитина перевантажена багатьма іншими видами діяльності. Коли у мозку забагато інших думок, може бути важко зосередитися на поставленому завданні та виконати те, що  потрібно.

3️⃣ Нудні та складні завдання

Іноді дітям важко залишатися продуктивними просто тому, що їм нудно від виконання певних завдань. Їм це може здатися нецікавим або виснажливим, що ускладнює його завершення.

Також коли завдання здається занадто складним для виконання, діти зазвичай зволікають. Вони, як правило, знаходять виправдання, щоб не починати це або замість цього зосередитися на менших, легких завданнях. Це призводить до низької продуктивності та невиконання роботи, яку насправді необхідно виконати.