Як отримати місяць безкоштовного навчання? 👉Читай тут
hamburger

Курси підвищення
кваліфікації для освітян

Дієві педагогічні інструменти, поради, навчальні матеріали від ПРАКТИКІВ – все для використання у роботі одразу після проходження курсу

  • мінімум теорії
  • конкретні приклади
  • подальше професійне зростання
  • корисні посилання для самонавчання

 

Програма курсів

Мета: ознайомити з основними принципами поведінкового підходу, активізувати практику застосування методів корекції небажаної поведінки дітей в умовах інклюзивної освіти.

 

Для вчителів ЗНЗ, асистентів вчителів, вихователів, корекційних педагогів, логопедів, психологів, батьків.

 

  • 23 заняття;
  • тематичне тестування;
  • засвоєння основних принципів поведінкового підходу до навчання дітей з особливими освітніми потребами;
  • засвоєння основних методів корекції небажаної поведінки в умовах інклюзивної освіти;
  • підвищення рівня соціальної, етичної, здоров’язбережувальної, інклюзивної, психологічної, предметно-методичної, прогностичної, рефлексивної компетентностей.

Мета: надати науково-методичну та практичну допомогу педагогічним працівникам ЗЗСО з питань використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, сприяти цифровізації навчального процесу, розвивати практику використання актуальних онлайн-інструментів у дистанційному навчанні в школах.

 

Для вчителів різних предметів, асистентів учителів, методистів, керівників ЗНЗ, фахівців центрів професійного розвитку педагогічних працівників.

 

  • 19 занять;
  • тематичне тестування;
  • ознайомлення з сучасними трендами впровадження хмарних технологій, сервіси Google в освітній процес;
  • формування навичок використання інформаційно-комунікаційних технологій та мультимедійного контенту, створення авторських дидактичних матеріалів (тексти, таблиці, мультимедійні презентації);
  • підвищення рівня лідерської, соціальної, інформаційно-цифрової, предметно-методичної, організаційної, проєктувальної, інноваційної компетентностей.

Мета: надати науково-методичну та практичну допомогу учителям інформатики закладів загальної середньої освіти для планування та організації змісту навчання.

 

Для вчителів інформатики, методистів, керівників ЗНЗ, фахівців центрів професійного розвитку педагогічних працівників.

 

  • 19 занять;
  • тематичне тестування;
  • ознайомлення з прикладами запровадження інноваційних технологій в освітній процес, основами програмування мовами С++ та Python;
  • формування навичок створення предметного інтернет-ресурсу вчителя інформатики, організації навчальної роботи з розв’язування завдань за модулем «бази даних»;
  • підвищення рівня соціальної, інформаційно-цифрової, предметно-методичної, організаційної, інноваційної компетентностей.

Мета: ознайомити з передумовами успішної реалізації рекомендованих МОН України модельних програм у контексті НУШ, поширити авторські успішні практики запровадження едьютейнменту на уроках історії для формування ключових компетентностей учнів, мотивувати вчителів до оновлення методик навчання та виховання.

 

Для вчителів історії, асистентів учителів, заступників директорів із навчально-виховної та методичної роботи, керівників ЗЗСО, фахівців центрів професійного розвитку педагогічних працівників.

 

  • 19 занять;
  • тематичне тестування;
  • ознайомлення з порядком формування та затвердження авторської програми на основі модельної, з особливостями організації уроків історії в контексті НУШ, ураховуючи дистанційний режим навчання та інклюзію;
  • опанування інноваційних методик едьютейнменту;
  • підвищення рівня громадянської, соціальної, комунікативної, мовно-комунікативної, предметно-методичної, інформаційно-цифрової, інклюзивної, проєктувальної, організаційної, оцінювально-аналітичної, інноваційної компетентностей.

Мета: сприяти розвитку предметно-мовної інтеграції у класах НУШ.

 

Для вчителів початкової школи, учителів іноземної мови у початковій школі, методистів, керівників ЗНЗ.

 

  • 20 занять;
  • тематичне тестування;
  • ознайомлення з особливостями інтеграції в освітньому процесі (теорія та практика),  правилами відбору та створення методичних матеріалів для реалізації предметно-мовної інтеграції в контексті НУШ;
  • формування навичок розроблення навчального контенту із використанням іноземної мови як засобу інтеграції;
  • підвищення рівня соціальної, емоційно-етичної, мовно-комунікативної, предметно-методичної, проєктувальної, прогностичної, рефлексивної компетентностей.

Мета: ознайомити з авторськими методичними розробками з організації дослідження учнями географічних назв рідного краю, сприяння оновленню змісту освіти.

 

Для вчителів географії (природничих дисциплін), методистів, керівників ЗНЗ.

 

  • 20 занять;
  • тематичне тестування;
  • ознайомлення з теоретичними основами та практичними авторськими рекомендаціями щодо організації досліджень учнями закладу загальної середньої освіти географічних назв рідного краю (чи будь-якої іншої території);
  • формування навичок прикладного застосування топонімів для конструювання уроку;
  • підвищення рівня громадянської, екологічної, соціальної, цифрової, предметно-методичної, емоційно-етичної, організаційної, педагогічного партнерства, рефлексивної, дослідницької компетентностей.

Мета: ознайомити з новими методиками проведення уроків фізкультури.

 

Для вчителів фізичної культури.

 

  • 18 занять;
  • тематичне тестування;
  • ознайомлення з основними положеннями організації та правил естафет;
  • формування ціннісного ставлення до власного здоров’я, набуття здоров’язбережувальної компетенції та стійкої мотивації до здорового образу життя, рухової активності;
  • підвищення рівня якості проведення уроків фізичної культури та переходу до нових, цікавих молоді, яскравих форм такого проведення.
Програма курсів

Вартість 1 курса
(на вибір)

  • мінімум теорії;
  • конкретні приклади;
  • корисні покликання для самонавчання;
  • подальше професійне зростання.
  •  
      500 грн


    Реєстр видачі сертифікатів

    Долучитися

    Наші спікери:

    land_app_experts_img

    Каліткіна
    Ольга

    психокорекційний педагог, поведінковий аналітик, куратор АВА програм, директор АВА центру для дітей з аутизмом та особливими освітніми потребами «А-вектор», мама дитини з аутизмом

    land_app_experts_img

    Яйченя
    Марія

    логопед, поведінковий аналітик, куратор АВА програм АВА центру для дітей з аутизмом та особливими освітніми потребами «А-вектор».

    land_app_experts_img

    Колісніченко
    Сергій

    вчитель вищої кваліфікаційної категорії, член науково-методичної ради міжнародної освітньої лабораторії «Verba Magistri».
    Переможець обласного етапу та фіналіст заключного етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» 2010 та 2015 років.

    land_app_experts_img

    Покришень
    Дмитро

    кандидат педагогічних наук, доцен, науковий керівник призерів конкурсу-захисту "Мала академія наук" секцій «Комп’ютерні науки» та «Технічні науки».
    Експерт МОН із оцінювання якості навчальних матеріалів для НУШ.

    Долучитися



    СЕРТИФІКАТ

    За результатами проходження курсу видається сертифікат про підвищення кваліфікації з усіма необхідними нормативними компонентами, відповідно до вимог Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників ( Постанова КМУ від 21 серпня 2019 р. №800 зі змінами та доповненнями від 27 грудня 2019 р. №1133).

     

     

    Реєстр видачі сертифікатів

    Як відбувається навчання

    Як відбувається навчання

    ФОРМАТ

    Онлайн-відеокурс з автоматичним тестуванням для самооцінювання

    Як відбувається навчання

    ДОСТУПНІСТЬ

    Записи всіх занять в постійному доступі, що дає змогу повторювати матеріал

    Як відбувається навчання

    ОБСЯГ

    30 годин (1 кредит ЄКТС)

    Як відбувається навчання

    СЕРТИФІКАТ

    згідно Постанови КМУ від 21 серпня 2019 р. №800 зі змінами та доповненнями від 27 грудня 2019 р. №1133

    Залишилися питання?

    Замовте безкоштовну консультацію

    Замовити безкоштовну консультацію

    Атмосферна Школа – єдина дистанційна школа в Україні для учнів 1-11 класів, що навчає за програмою очного навчального закладу. Школа є повністю ліцензованою, а платформа Атмосферної Школи також має гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України». Тисячі авторських навчальних матеріалів допоможуть дитині з легкістю адаптуватися до дистанційної форми навчання та знайти саме той формат, який є цікавим особисто для неї. Кожен урок в Атмосферній дистанційній Школі складається з п’яти компонентів: цікава, професійно озвучена та якісна відеопрезентація, змістовний конспект від вчителя, тест для самоперевірки, завдання для самоопрацювання та додаткові матеріали, серед яких є безкоштовні посилання на онлайн-ресурси та 400 е-підручників у вільному доступі для кожного учня нашої дистанційної школи. Пакет «Учень» дає змогу будь-якій дитині навчатися в особистому ритмі, поєднувати навчання з хобі та розвивати самостійність та відповідальність. Окрім цього, кожен учень та його батьки мають детальні звіти успішності, що демонструють, які уроки було пройдено, яку оцінку отримав учень з тесту чи контрольної роботи з будь-якого предмета шкільної програми. Навчання в дистанційній школі – унікальна можливість для учнів 1-11 класів отримати загальну середню освіту в атмосфері, яку створюють вони самі.

    This will close in 0 seconds