Log in

Ми працюємо над собою

Ми постійно прагнемо підвищувати якість освіти. Будемо раді почути Ваші зауваження та пропозиції.

Contact us

Tetiana Serebrianska

Headmaster

Zahar Symchych

Deputy Director for Development

Tatiana Tikhonchik

Deputy Director for Administrative Affairs

Igor Mikhaylyuk

Head of IT development

Andriy Utkin

Head of the Geography Department. Deputy Director for Project and Olympiad Work

Mikhailo Gavrilyuk

Head of the History Department

Lyudmila Aydarova

Head of the Biology Department

Gleb Repich

Head of the Chemistry Department

Tetyana Ilienko

Head of the Ukrainian language Department

Igor Goldshtein

Head of the Math department

Tetyana Tsybulina

Head of the Physics Department

Denis Temnikov

Head of the Physics Department

Natalia Lysak

Head of the Arts Department

Evgenii Varzar

Head of the Informatics Department

Tatiana Kharlamova

Head of the English Department

The main components of our success

We have built a school that perfectly combines a motivating format for presenting the material, a well-thought-out and informative analytical unit in the parent's account and a team of creative teachers.

Material assimilation system
5 elements in each lesson: video presentation, reference summary, tasks for self-execution, additional materials and a test for self-examination. Allows you to study, assimilate and review the material in different ways.
Students’ motivation and parents’ awareness
Flexible grading system makes it possible to predict and improve the student’s final score. It is formed from the exam results as well as additional grades that are of self-assessment tests, laboratory works, essays, and other independent works. Analytics in the parent's office allows you to follow the student’s progress.
Constant improvement
We never stop working on improving our content. Our entire team works daily to develop and implement new methods, approaches to teaching distantly and ways of conducting interdisciplinary projects.
We teach how to study
We teach children to work with information and master the skills needed for further education in university and adult life. First of all, it is a question of time management and the organization of workflow. The student decides for himself/herself when it is convenient for him/her to study.
Team of teachers
Our teachers are a team of like-minded people with international work experience, scientific degrees and an incredible ability to communicate with children in a language they understand - in social networks, with the help of blogs, they know how to motivate and fall in love with their subject. And team interdisciplinary projects help students develop communication skills.

Atmospheric school on the world map. Membership in international organizations

For students of the Atmospheric School, it is an opportunity to cooperate with foreign institutions and continue their studies at the world’s best universities and colleges.
Atmospheric School became the first and only educational institution in Ukraine to join the International Council for Open and Distance Education (ICDE). Membership in this organization opens up incredible prospects for international cooperation for students and teachers of our school.
Founded in the 1930s, ICDE brings together more than 200 educational institutions from more than 80 countries, headquartered in Oslo, Norway.
In cooperation with ICDE, our students will be able to participate in various joint international projects and choose the best universities in the world to continue their studies. And teachers will have the opportunity to share experiences with foreign colleagues, involving students from around the world to work on various joint programs.

Atmospheric School Online and Offline We are not limited to distance learning. Interesting offline projects are an opportunity to explore interdisciplinary connections and make friends with classmates.

Про нашу школу

Атмосферна Школа – інноваційний проект у галузі дистанційної освіти в Україні від компанії ENSOF – найбільшого українського розробника та виробника шкільного обладнання для STEAM та інклюзивної освіти з 10-річним досвідом роботи на українському та міжнародному ринках. Ми розуміємо важливість якісної освіти та необхідність її доступності для кожного. Працюючи над Атмосферною Школою, ми, перш за все, зробили формат максимально цікавим та мотивуючим до навчання. Для цього ми використовуємо виключно авторські навчальні матеріали, що є інформативними та зрозумілими для сприйняття. Безліч відеоматеріалів, а саме відеолабораторні роботи з природничих наук, наочно та лаконічно демонструють вивчений матеріал, а нестандартна форма викладання викликає інтерес до подальшого навчання. Для тих, хто не впевнений, що варто вивчати не усі теми, ми створили мотиваційні ролики, які допоможуть дитині налаштуватися на ефективне навчання онлайн. Ми цінуємо індивідуальність, тому розкладом онлайн занять в Атмосферній Школі учень керує сам. Дистанційне навчання у власному ритмі дає можливість поєднувати школу з хобі та особливостями стилю життя саме Вас та Вашої дитини. Ми завжди на зв`язку, а наші вчителі готові допомогти учням із засвоєнням матеріалу уроків, поясненням тестів для самоперевірки та обговоренням результатів контрольних робіт. Наша ліцензована дистанційна школа створює умови отримання найкращої освіти онлайн саме для Вашої дитини! Атмосферна Школа Створи свою атмосферу навчання.

Тетяна Серебрянська

Директор Атмосферної Школи

Our students' and their parents' reviews

Ярченко Руслана

Мама (11 класс)


За рік кількість учнів у нашому 11-му класі збільшилася втричі. І я ні разу не пошкодувала про свій вибір. Син навчався із задоволеннм. Оцінки чудові. Були деякі організаційні моменти, але де їх нема? Школа нова і десь трохи не вистачало досвіду, десь зростання випереджало розвиток, але загалом Атмосферна Школа молодці.

Пшеничная Юлия

Мама (11 клас)


Дочь учится в Атмосферной школе, всё нравится, особенно спокойный процесс обучения, четкая платформа, видео уроки, подготовка к ЗНО по всем выбранным предметам, педагоги влюбленные в свой предмет ) Мне, как маме, нравится контроль об успеваемости и прохождении материала каждую неделю в виде отчёта на почту, организация процесса в общем, внимательность и вовлечённость и администраторов и завуча в обучении моего ребёнка. Спокойно и комфортно.

Алла Ромашка

Мама (7 класс)


Дякуємо, Атмосферна Школа за чудовий, цікавий та насичений знаннями навчальний рік! Дякуємо за цікаві лабораторні роботи! Наш вчитель хімії Глеб Репич неперевершений! А Нудний Ден з фізики! Це круто та корисно, навіть, дорослим! Попереду відпочинок і до нових знань!

Александра Соколова

Мама (7 клас)


Мама с папой почти весь год не нервничали, понервничать успели только с последними контрольными, доделывая их с сыном перед каникулами😂😂 А так, очень рады, что учились именно с вами, потому что не приходилось выталкивать малого из дома в школу в 8 утра, он сам садился в свое время, включал уроки и проходил, без напоминаний😍

Марина Кузьмина


Ребенок занимался САМ, без напоминаний и с интересом! Получал более высокие оценки и веру- " я могу"!

Білоусова Світлана


Школа супер! Дитина дуже задоволена процесом навчання. Подобається подача матеріалу: все зрозуміло, лаконічно і цікаво. Адміністрація та педагоги на постійному зв’язку з учнями і батьками. Рекомендуємо!!!

Жанна Косенко


Плюси Атмосферної в тому, що учень може прослухати урок навіть, коли десь їде, це дуже зручно! Другий плюс, це ваші відео з наочністю, коли вчитель показує мінерали дитині, вона їх бачить, коли проводить експеримент. Це величезні плюси вам, бо інші школи не мають такого арсеналу. Цікавий контент це найсильніший стимул.

Марина Колисниченко

Мама (7 клас)


Да, рекомендую! Очень удобный формат обучения. Ребёнок занимается в своём темпе и в своё комфортное время. Моя семиклассница как и я - сова. Её комфортное время - вечер. В формате школы темы можно проходить столько раз, сколько потребуется. В старой гос.школе меня тревожило отношение учителей к ученикам, обзывательства, унижения, текучка учителей (за 5 и 6 класс поменялось 4 учителя математики), что влияло на знания. Наконец-то этого нет! За проверенную контрольную работу учитель хвалит и это очень приятно. Было ли страшно переходить на дистанционное обучение? - Да, было. Долго обдумывала и принимала решение. Долго выбирала среди представленных школ. Почему именно Атмосферная школа? - Мы с дочкой попробовали демо версии нескольких школ. Здесь самый удобный формат. Лучшая структура урока: видео лекция, конспект, литература, задание для самопроверки и тест - всё на одной странице. Интуитивно понятное меню и приятный интерфейс. Жалею ли я о своём решении? - Нет, ни секунды не жалела! Сейчас я вижу, что поступила правильно. А вопросы по поводу социализации и т.д. решаются кружками и общением со сверстниками, с которыми давно дружит ребёнок. Атмосферная школа, я вам благодарна и желаю процветания!