25.09.2020

Дистанційна освіта: Що пішло не так?

Цієї осені тема переходу освіта у дистанційну форму стала однією з найобговорюваніших (найпопулярніших) тем серед батьків українських школярів. Хтось, спробувавши дистанційний формат навчання, залишився у захваті від процесу, а хтось вирішив ніколи не повертатися до онлайн уроків.

Чому ж формат дистанційної освіти отримав такий різний фідбек від учнів та їхніх батьків?

  • Брак мотивації

Однією з найпоширеніших проблем для учнів онлайн школи став брак мотивації до навчання. Погодьтеся, адже нудно просидіти декілька уроків поспіль перед екраном ПК чи планшета. А ще нудніше дивитися урок з учителем, який 45 хвилин пояснює тему онлайн, яку учень уже знає!

Що ж робити?

Шукати дистанційні школи, які створюють контент, що зацікавить саме Вашу дитину! Ми, в Атмосферній Школі, відмовилися від довгих  та одноманітних онлайн уроків. Замість них ми створили цікаві та професійно озвучені відеопрезентації, що лаконічно та цікаво пояснюють матеріал уроку. Кожне таке відео триває 10-15 хвилин – оптимальний час для отримання всіх необхідних знань зі шкільної програми. Крім того, кожен учень Атмосферної Школи може сам створювати свій розклад та повертатися до будь-якої частини вивченого уроку необмежену кількість разів.

  • Одноманітність уроків у дистанційній школі

У той час, коли урок в більшості онлайн шкіл складається з одного елементу (онлайн уроку), Атмосферна Школа пропонує 5 елементів, з яких складається кожен урок. Згадана відеопрезентація, звичайно, є основою уроку, але не єдиним засобом отримання інформації учнями. За бажання, дитина має змогу вивчити тему за опорним конспектом (наданим вчителем), пройти тести для самоперевірки та/чи зануритися у безліч додаткових матеріалів, підготованих нашими вчителями, та є повністю безкоштовними для використання учнями школи.

  • Відсутність практичної частини під час вивчення природничих наук

Що Ви пам’ятаєте з уроків хімії – формули на дошці чи експерименти, які проводив учитель? Ми майже на 100% впевнені, що другий варіант.

У більшості онлайн шкіл, нажаль, вивчення природничих наук обмежується інформацією зі сторінок підручника. Атмосферна Школа подбала, щоб кожен учень отримав усі необхідні знання з захоплюючих предметів та на власні очі побачив, як проходять лабораторні. Наші викладачі з хімії, фізики та біології поділяться своїм досвідом та зроблять кожну практичну роботу незабутньою!

  • Брак контролю за навчальним процесом

Багато батьків, спробувавши формат дистанційної освіти на карантині весною, зазначили, що навчальний процес був незрозумілий, займав багато часу та не давав змоги контролювати успішність учня. Звичайно, є учні, які можуть самостійно навчатися та встигати виконувати всі завдання. А що робити, якщо жага до навчання є не завжди?

По-перше, ми дали можливість кожному учневі навчатися в його особистому ритмі. Розклад занять, зазначений на сторінці учня є рекомендованим, а не обов’язковим. Це дало змогу нашим учням адаптувати навчальний процес під свої особисті потреби, а не навпаки, як ми звикли в очній школі.

По-друге, ми створили звіти успішності, доступні як учню і його батькам. Оцінки за контрольні роботи – дуже важливий, але не єдиний показник успішності дитини. До наших звітів ми додали інформацію про кожен складений тест для самоконтролю. Хоч ці оцінки не враховуються у формуванні семестрової, вони, як ніщо інше, показують рівень засвоєння навчального матеріалу.

З кожним днем формат дистанційної освіти обирають все частіше, а різноманіття та кількість дистанційних шкіл зростає. Cьогодні Ви маєте змогу самі обрати саме ту школу, що відповість усім потребам Вашої дитини.

Оберіть школу Вашої мрії та створіть свою атмосферу навчання!